Cellofanklappar

Jag är inte den duktigaste på att slå in klappar, men jag vet ett enkelt och billigt sätt att få klapparna att se dyra och lyxiga ut. Speciellt vackert blir det med godis eller andra matprodukter. Jag har en sak att säga; Cellofan! Cellofan är billigt, snyggt och du behöver endast ett snyggt snöre för att få klappen att se komplett ut. Idag slog jag in klapparna till några utav mina närmaste vänner, alla fick en påse godis samt några produkter ifrån the body shop. Först slog jag in godiset en mindre bit cellofan och sedan hela klappen i en stor bit. Att köpa cellofan på rulle är helt klart mer prisvärt än färdiga påsar och storlekarna kan varieras. Så kila iväg till din närmaste butik och köp hem en rulle, det blir supersnyggt! 

Julklappar | Julklappar, Tips, cellofan | |
Upp