Min Önskelista

Varje år sitter människor och på en lista skriver ner saker som dem vill få i julklapp. Listan fylls med föremål som dem vill se inslagna under granen på julafton. Julklappar är såklart en djup tradition hos de flesta av oss och det är absolut inget fel med det. Jag älskar julklappar, både att köpa och att få. Det är nästan roligare att ge bort klappar än att få i min mening, men jag blir såklart minst lika glad om jag får någon klapp. I år önskar jag mig inte så mycket, och det jag önskar mig mest är nog ändå pengar som kan ses som en tråkig klapp. Men jag behöver inte så många andra prylar egentligen så det är ju ganska onödigt att önska sig saker bara för att önska sig något. I slutänden blev det inte så lite saker som jag önskar mig, utan en hel del. Lite dyrare klappar också. Ja, ja.. Jag blir glade även om jag inte får något, för det är julkänslan som räknas mest, klapparna är bara saker som jag kan köpa någon annan gång. 

 Ciaté mini paint palette // YSL Black Opium // Frankie Daily Journal 2015 // Presentkort till Kakburken // Wild Argan Oil Premium Selection // Urban Decay Naked2 
Julklappar | Ciaté, The body shop, jul 2014, kakburken, Önskelista | |
Upp