Vad som är på gång!

Tänkte att jag ger en liten sneak peek på vad som komma skall på bloggen! Har suttit och klurat lite på recept och tror jag kommit fram till lite enklare, men sjukt goda cupcakes. Har även pysslat fram lite enklare julgodis/presenter som är superenkla att göra. När det kommer till hemmagjorda presenter så har jag tre projekt på gång som jag just nu håller på med för fullt. Recepten, projekten och pysslet kommer publiceras här på bloggen allt eftersom det blir färdigt, men det är nog lite mysigt att varva recept, naglar, pyssel med lite vanliga tråk-inlägg på vad som händer i min vardag. 
 
I år blir det några cupcakes med nötter, lite nöt-tema alltså!
 
När det kommer till pyssel och dekorationer blir det mycket glitter! 
 
 
Är ni lika taggade på att börja pyssla och baka som jag? Kan inte vänta tills att jag får tiden och sätta igång!
 
 
Allmänt | |
Upp