Julklappstips varje vecka!

Surfade runt lite på nätet och läste som vanligt lite mysiga julbloggar. Det är så kul och man blir så inspirerad av att läsa andras bloggar, och idag var en sådan dag då man blev extra inspirerad av ett specifikt inlägg. På bloggen julkulan så läste jag att det varje dag kommer att publiceras julklappstips, för att bli tvungen att tänka till och komma på alla julklappar som ska köpas in. Det tyckte jag var en rolig och riktigt bra idé! Men eftersom att jag inte behöver köpa in så många julklappar och inte är så duktig på att komma på vad man kan ge till andra så kommer jag att publicera ett specifikt inlägg där jag ger 3 olika julklappstips. Ska försöka ge varierande tips så att de täcker båda könen, alla åldrar och flera prisklasser (det är inte alltid man har råd att lägga mycket på en julklapp). Vi får se hur det går, men tack julkulan för inspirationen till denna typ av inlägg! :)
 
Veckans julklappstips

Gift small winter berries - 185 kr, the body shop
För tjejkompisen, flickvännen, syrran eller mamma
Söt liten plåtburk som ser ut som ett äpple och fylld med miniatyrprodukter ur årets julkolektion. Denna doft är min favorit men det finns även som kryddig vanilj eller äpple.
Portabel högtalare JBL GO - 279 kr, Mediamarkt
För tjejer och killar mellan 13-23 år (funkar självklart även för äldre personer)
En bra, liten och prisvärd högtalare som finns i flera olika färger. Jag har en sådan själv och vet att den är jättebra. Valde att ta en bild på den turkosa högtalaren, men den finns i alla regnbågens färger (om inte fler).
Yankee Candle large - 329 kr, Yankeecandle.se
För tjejkompisen, flickvännen, syrran eller mamma
Vackra doftljus som luktar gudomligt! De stora räcker i all evighet (känns det som) och är en perfekt present. Dessutom finns det en hel uppsjö av dofter att välja emellan. Mina favoriter är Vanilla Bourbon, Sweet Apple, Christmas Cookie, Clean Cotton och Aloe Water. Ljusen finns i mindre storlek om large är lite för stort.

Så detta var denna veckas julklappstips, nästa vecka kommer flera. Hoppas att ni får lite hjälp vid valet av julklappar till nära och kära och att de blir nöjda :)

Julklappar | Julklappstips, The body shop, Tips, högtalare, jbl, veckans julklappstips, yankee candle | |
Upp