Veckans Julklappstips 2

Nu har det gått en vecka sedan jag gav mina tre första julklappstips. Vet att det ibland kan bli svårt att komma på vad man ska köpa, att köra på hudvårdsprodukter till alla i familjen varje år känns sådär och det förstår jag och därför hoppas jag att mina tips skapar lite nya funderingar. Såklart har alla olika smaker och åsikter när det kommer till en bra julklapp, men om man har mycket att välja emellan hittar man säkert något som kan passa någon! Idag blir det tre nya grejer som jag tror många kommer att uppskatta :)
 
Veckans Julklappstips 2
 

Scratch Map Original - 179 kr, Coolstuff.se
För alla som tycker om att resa!
En fin karta som man skrapar på varje gång man besökt ett nytt land. Detta är originalversionen men den finns även i travel size och deluxe. Passar alla som redan besökt många länder eller planerar att resa världen runt.
SodaStream Genesis Megapack - 899 kr, Elgiganten
För mamma, pappa, morfar, farmor, faster, morbror eller någon som älskar kolsyrade drycker men inte har en sodastream!
De flesta har nog en sådan hemma, men ibland så finns det någon där ute som saknar en. Detta är en perfekt klapp till hushållet och en bra klapp när man inte längre har någon idé på en mer rolig eller unik klapp. Mycket uppskattad, och den finns i lägre prisklasser om man inte vill ha så många flaskor.
Snug Rug Deluxe - 349 kr, Coolstuff.se
För alla som gillar att mysa framför soffan!
Filten med inbyggda ärmar som låter dig göra vad du vill utan att den glider ner. Drick te, surfa på datorn och läs utan att frysa. Denna klapp är lagom rolig, fiffig och praktisk. Tror att många kommer att uppskatta den, och såklart finns det i fler färger.

Julklappar | Julklappstips, veckans julklappstips | |
Upp