Dan före dan före dopparedan

Yes, idag är det dan före dan före dopparedan vilket innebär att det är julafton om två dagar. Måste säga att den senaste veckan nästan bara inneburit stress för mig. Har haft slutprov i kursen jag läser, jobbat hela helgen och dessutom jobbat under veckan. Mina två enda lediga dagar den här veckan (förutom söndag) kunde jag inte spendera på julande utan på att fixa ärenden. Idag har jag varit hos frisören och piggat upp mitt lila hår (ja just det, har sedan september varit lilahårig). Har dock hunnit göra allt förutom koka knäck och kola. Tyvärr kommer jag köpa färdig för jobbar heldag imorgon. Imorgon ska jag ta mig tiden att fota klapparna och lite mer julgrejer efter jobbet. Men jag saknar knäck och kolakokandet, dock så finns det mycket mer fint som jag hunnit göra :)
Allmänt | |
Upp