Julklappstips till Pappa

Tycker att det är helt omöjligt att hitta en julklapp till min pappa. Han vill inte ha småsaker, kläder eller något annat egentligen. Han äger allt han behöver, och vill ha ha något köper han det själv. I år hittade jag, för första gången på länge något som man kan ge i julklapp till en pappa som har allt och inte vill ha något. Jack Daniel’s Fudge! Billigt, gott och i den här typiska pappastilen. Dessutom får man med en snygg burk. Denna passar min pappa extra bra då han älskar whiskey och samlar på många olika sorter. Är inte så insatt så förstår inte riktigt hur det funkar. 

Så vet du inte vad du ska ge din pappa, farbror etc, kan du försöka leta reda på en fin burk Jack Daniel’s fudge och ge i julklapp :)

Julklappar | Julklappar, Julklappstips, jack daniels, julklapp till pappa | |
#1 - - Catrine:

superbra tips ju:D det ska jag nog köra på till min pappa :D

Svar: Vad kul att du uppskattade tipset! :)
Martina

Upp