Vad jag tycker om teadventskalendern

Nu har det gått 7 dagar sedan jag fått börja öppna alla mina adventskalendrar. Ciaté, Essie och The body shop visar jag varje dag vad jag får i luckan, men teadventskalendern har jag öppnat i hemlighet. Tänkte att jag slänger in en liten snabbrecension. Hittils är jag riktigt nöjd med kalendern, nytt och intressant te varje dag. Har två favoriter, vanilj som var i lucka 2 och Rosa som var i lucka 5. Riktigt minnesvärda teer som jag gärna köper mer av i framtiden. Är van att använda vanliga tepåsar men här måste man använde en tesil vilket gör det hela ännu rologare. Måste säga att även det vanligaste teet smakar lite bättre när det är i löst format. Men samtidigt så är teadventskalenderns teer lite högre kvalitet än vanlig Lipton. Kommer jag köpa den här kalendern även nästa år? Troligtvis men har fortfarande en hel del teer att pröva ut så ska inte säga något än :) 

Adventskalender, Allmänt | te, teadventskalender | |
Upp