Essie adventskalender 2016

Jag lovar att det här är den sista adventskalendern jag kommer köpa i år. Men här är den, Essie adventskalender 2016 står här hemma hos mig. Hade egentligen inga planer på att köpa kalendern men har sett den fler gånger när jag gått och handlat. Till slut bestämde jag mig för att köpa den på Åhléns, jag behöver ändå fler nagellack..... Kalendern är otroligt stor och förpackningen känns lite onödig. Den både ser och känns som en ganska billig kalender jämfört med The body shops och Ciatés. Men den kostade bara 600 kr och den ska ha 5 normalstora lack och 8 minisar, vilket är riktigt prisvärt med tanke på att ett nagellack vanligtvis kostar 129 kr. Tråkigt nog får man inte välja färgerna själv, en egentligen finns det ingen färg jag inte skulle kunna ha på naglarna :)
Adventskalender | essie, essie adventcalendar 2016, essie adventskalender, essie adventskalender 2016 | |
Upp