Inspiration hemmagjort pynt

Jag gillar julpynt och jag gillar att pyssla fram pyntet. Men det är svårt att hitta på något snyggt och unikt som du ändå kan göra själv. Därför tänkte jag dela med mig av lite inspirationsbilder som jag hittat på pinterest. Det är inget fel att köpa färdigt pynt eller färdiga delar för att sedan skapa något helt unikt. Måste säga att jag köper det mesta färdigt, så är ingen DIY-drottning när det kommer till pynt egentligen. När man ser dessa bilder blir jag sugen på att skapa så mycket, blir sugen på att pynta hela huset så att det ser ut som ett christmas-wonderland här hemma. Tyvärr blir det dyrt och tyvärr saknas tiden. Men det skulle vara kul, så jag nöjer mig med att försöka pyssla fram något och resten köper jag :)
Frukterna ser ändå ganska lätta ut, och så fina. Kan dock tänka mig att dessa måste göras ganska precis innan jul och inte tar en så jättelång livslängd :)
Allmänt | Inspiration, hemmagjorda, pynt | |
Upp