Inspiration Nageldesign

Eftersom att jag gör nya naglar varje vecka kommer det inte bli så många nageldesigner som jag skulle vilja. Därför kommer jag presentera lite nageldesigner som jag gjort förra året. Tyvärr är bilderna tagna med min mobil och innehåller inga steg för steg instruktioner. Men jag hoppas att det ger er lite idéer om hur man kan göra naglarna, eller bara uppskattar mina gamla designer :)

Idag presenterar jag lite höstiga naglar. Tänkte att det är sista chansen att köra på brunt och höstigt såhär innan vintern och julen. För att få till designen beställde jag så kallade water decals från ebay. Man doppar de i vatten och sätter sedan fast på nageln. Blev väldigt nöjd med dessa förra året och eftersom att det var en lååång höst så blev det en hel del brunt. Men detta är kanske ett alternativ för de som inte gillar blått eller inte gillar juligt och glitter ? :)

 
Naglar | brunt, fallnails, höst, höstnaglar, naglar | |
Upp