Jag åker till London!

Jajamensan, jag ska dra iväg till London i december. Har alltid drömt om att åka dit vid jul, gå på julmarknader, julhandla och bara mysa. Har faktiskt redan varit i London i år, men det var en riktig snabbis i april så fick varken se eller uppleva någon jul (de startar tidigt men tyvärr inte i april, hehe). Åker runt den 10:onde december och kommer att spendera 4 dagar på att gå på julmarknader. Är så förväntansfull, det är nästan så att jag spricker av förväntan. Har även satt upp en nedräkning på mobilen inför resan. Vet inte vad jag längtar efter mer, julen eller resan (skojar bara, ser mer fram emot julen). Kommer att bo centralt och nära de centrala julmarknaderna så kommer vara uppe på benen från morgon till kväll. Delar med mig av lite bilder på julen i London så att ni själva kan se vad jag längtar efter! :)
 
 
 
Allmänt | julmarknad, london | |
Upp