Ljus, ljus i mängder!

Har jag nämnt att jag älskar ljus? Ljus, speciellt doftljus är en av de bästa sakerna med vintern och julen. Små ljus som lyser upp mörkret och den svaga doften som fyller huset. Jag har tidigare nämt att mina doftljus kommer från ikea eftersom att jag har svårt att skarpa ihop för ett par fina yankee candles. Har haft några stycken innan, men har tagit slut på dem (yes, det går faktiskt att ta slut på dessa gigantiska doftljus!). Ljus måste nog ändå vara en av de mysigaste sakerna med mörkret och vintern, de hamnar i alla fall i min top fem. Man ska såklart akta sig för att inte ställa dem nära brandfarliga platser och ha de under uppsikt. Delar med mig av lite bilder från några av doftljusen som jag för tillfälligt använder :)

 
Allmänt | doftljus, ikea, ljus | |
Upp