Present med motiv av Elsa Beskow

Ibland blir man kär i saker. Helt utan anledning. Man ser något och så bara pang, det där vill jag ha! En sådan sak är dessa matservice-set med Elsa Beskows motiv. Dessa är menade på till barn mellan åtta månader och två år, inte till en vuxen tjej. Men dessa är så fantastiskt fina, söta, underbara.. ja, jag vet inte, jag är bara helt såld.
Det värsta är att jag jobbar i en babybutik där vi har dessa bredvid kassan och jag blir tvungen att titta på de varje dag. Det skulle underlätta om jag hade något barn att köpa dessa till, men mitt yngsta syskonbarn är för gammalt för dessa. Vilken otur! Hade funderat på att köpa skålarna och kanske försöka göra om de till vanliga soppskålar? Men de tål ju inte så mycket så jag lär ju ta sänder dem. Ni ser hur svårt mitt liv är! Skämt åsido. Jag tycker dessa är jättefina och har du någon liten krabat som behöver en julklapp och är runt 1 år gammalt så tycker jag att du ska slå till på åtminstone ett serviceset och matchande bestick. Visar lite bilder och länkar på mina favoriter med de finaste motiven.
 
Om någon undrar är Olles Skidfärd min absoluta favorit! 
Julklappar | Julklappstips, elsa beskow, service | |
Upp