Teadventskalendern 2016

Besökte designtorget för några dagar sedan och fick med mig en liten teadventskalender. Har sätt fram emot att testa denna kalender och en kopp te på morgonen gör mig både glad och pigg. Jag kanske till och med får till två eller tre koppar på en påse, om teet är extra gott. Tycker nog att det är lite roligare att prova en ny smak och uppleva något nytt varje dag än att äta en chokladbit som smakar likadant. Såklart finns det chokladkalendrar med olika smaker och fyllningar för varje dag, men det är nyttigare och mer i min smak att köra på te. Jag kommer dock inte publicera dagens smak på samma sätt som the body shop kalenderns innehåll. Kommer mer presentera smakerna i förbifarten, så det blir inget stor inlägg om dagens smak :)
Adventskalender | adventskalender, te, teadventskalender | |
Upp