200 inlägg!

Yes, det finns hela 200 inlägg här på bloggen! Detta är det 201:a för vara exakt. Samtidigt är det jättekul att se att ni följare inte minskar. Är jättetacksam över att ni följer bloggen och mitt julande. Tänkte fira dessa 200 inlägg med att visa mina 8 favoriter från bloggen hittills, en ur varje kategori :)

Favorit ur kategorin Recept - Världens godaste cakepops med choklad
Enkla att göra och fantastiskt goda. Kräver noll kunskaper om bakning och kan göras av färdigköpta chokladmuffins eller chokladkaka.

Favorit ur kategorin Pyssel - Dekorera din väggklocka!
Publicerade inlägget ganska nyligen, men tycker att det ska få ytterligare en shoutout. Använde decoupage-tekniken och mod-podge. Perfekt om man vill piffa till gamla saker eller göra en unik present.

Favorit ur kategorin Naglar - Snönaglar
Fina mjuka och supersöta. Skulle kunna ha dessa året runt. Använde ombre-tekniken, nagelklistermärken och glitter för att få till dessa finisar. Kolla in inlägget vetja!

Favorit ur kategorin Hemmagjorda julklappar - Gjut dina egna ljus!
En enkel guide hur du gjuter dina egna små ljus i glöggkoppar av gamla ljusstumpar. Fina, roliga och en uppskattad present.

Favorit ur kategorin Julklappar - Julklappar under granen
En mysig favorit som jag längtar mig bort till. Inga tips, ingen guide men lite bilder på hur klapparna såg ut under granen år 2014.

Favorit ur kategorin Pepparkakshus - Pepparkakskyrka
Inget slår kyrkan från 2014, tror aldrig jag kommer att bli lika duktig igen som jag var då :)

Favorit ur kategorin Allmänt - Tredje Advent och Kola i Burk
Svåraste kategorin eftersom att det finns mer än 78 inlägg här! Valde denna eftersom att jag är sjukt sugen på kola och tredje advent :)

Favorit ur kategorin Adventskalender - Lucka 24
Svårt att välja en favorit eftersom att alla inlägg är i princip identiska. Lucka 24 från år 2014 är dock roligast eftersom att bilder på alla grejer från båda kalendrarna publiceras :)

Allmänt | 200 inlägg, bästa inläggen | |
Upp