Glad första November!

Åh, nu kan man äntligen starta. Äta pepparkakor, bära rött, lyssna på julmusik och ha massa juldoftande doftljus! Fast samtidigt har jag lite blandade känslor för november, det är så nära jul, men samtdigt så långt bort. Det är hela 54 dagar kvar till julafton och hela 30 dagar tills den där överdrivna glada julfeelingen kickar in och gör mig glad non-stop. I december har jag sällan dåliga dagar. Är alltid pigg, glad och positiv. Det är nästan farligt.. men det hjälper mig att lida igenom det ständiga mörkret utanför fönstret. 
Runt 18-tiden kommer det första inlägget med nageldesign! Ska bli så kul att ha en till sak här på bloggen. Nästa steg lär ju vara julsminkning, men jag är ingen mästare på makeup så skippar nog helst den delen. Har även för fullt börjat planera allt i minsta detalj. Inte bara en plan utan ett schema, inköpslista och specifika detaljer som ska göras. I veckan kommer även årets första julrecept på lite smarriga cupcakes! 
Länkar än så länge till lite gamla favoritrecept innan de får sällskap av massa nya godingar
Pepparkaks och vitchoklad-cakepops // Citronmuffins med marrängfrosting // Apelsin och kardemummamuffins med chokladfrosting
Allmänt | november, recept | |
Upp